Dag 9 20,7 km

9 maart 2019 - Luxemburg, België

Na een tweede nacht in een hotel zonder andere mensen kwam ik vanmorgen in de naast gelegen snackbar van dezelfde eigenaar als het hotel. Ontbijt serveerde zij niet zei de eigenaresse maar zij gaf mij haar eigen lunch mee want zonder ontbijt kon niet.  Wel hadden ze koffie. Toen weer op pad. De eerste goede mogelijkheid om een slaapplaats te vineden was na bijna 19 km. Dus een beetje doorlopen. Het begon steeds harder te waaien en op eens viel er zelfs een boom om in het bos. Toch is de wind op open vlaktes meer van invloed. Met de 1, 5 km die het hotel van gisteren van de route aflag heb ik bijna 21 km gelopen. Nu wel mensen gezien in het bos, een oude man met een trekker en een kettingzaag, een motorcrosser, twee meisjes te paard en een BMX fietser.

en om half zes ingeschreven bij een hotel met mensen .

een prima dag, een paar spetters regen maar ook een beetje zon.

morgen de laatste of een na laatste dag GR5.

na de brug van Gilsdorf koers ik aan op Diekirch.

1. Nanda:
    9 maart 2019
    Hoiii, je hebt vandaag een behoorlijk stuk gelopen hoor. Wat zal je weer heerlijk slapen zo. Leuk dat je eindelijk met andere mensen in een hotel zit. Hopelijk heb je er gezelligheid aan, ff lekker kletsen. Het weer was hier vandaag ook erg onstuimig. Ik reed vanmiddag op de snelweg en zag door de regen amper wat voor me. Ik had vanmiddag nog gekeken bij België voor het weer...dacht dat jij beter zat maar qua wind dus niet. Doe maar voorzichtig.
    Goh...bijna Luxemburg ongelooflijk knap.
    Welterusten en een dikke knuffel van ons 😚.
  2. Sjieuwke en Jan Willem:
    9 maart 2019
    Inderdaad fijn om wat meer mensen tegen te komen. Dan kan je toch " live" je verhaal en ervaring kwijt. En morgen vast een echt zondags ontbijt. Hier een onstuimige dag inderdaad. Met de bus naar Utrecht gegaan als alternatief voor de fiets. Was zeker voor mij als niet Ebiker een beter plan. Gegeten bij Happetaria Utrecht: dat is een popup restaurant in molen de Ster in Lombok en de opbrengst is voor een goed doel. Bijzonder initiatief met alleen vrijwillig(st) ers die het organiseren. Zo konden we met lekker eten ook ons steentje daaraan bijdragen. Bijzonder. Morgen weer uit eigen keuken: ook lekker.