Dag 8, 17,5 km

8 maart 2019 - Schirm, België

Elke dag een nieuwe dag met weer nieuwe ervaringen. Vandaag was er tot 9 uur veel regen dus daarna op pad en al snel een steigende  weg, minder steil dan gisteren. Maar toen ik op het hoogste punt kwam lag er sneeuw langs de weg en was het heel fris. Later weer een zonnetje maar het laatste kwartier een echte hagelbui. In deze streek zijn overnachtings adressen niet dik gezaaid dus vanmiddag onderweg naar een hotel gebeld en  ja er was een kamer beschikbaar. Toen ik er om kwart over vijf aankwam werd me verteld dat het hotel dicht was wegens verbouwing. Ze hadden me gebeld maar geen contact gekregen. Op mijn antwoord dat het volgende hotel nog 8 kilometer lopen was zei de dame, kom maar mee, kijk niet naarde verbouwingsspullen in de gang , er is 1 appartement daar kan je slapen. Ik geloof niet dat de verwarming het erg goeddoet maar het dekbed is heerlijk warm. Er zijn 2 bedstee s in het appartement . Ik voel me er prima want nog 8 kilometer lopen had ik geen zin in. Weer alleen in eenhotel en morgen om 9 uur zijn ze er weer in de naastgelegen snackbar.

Het lopen gaat steeds gemakkelijker en er is veel mooie natuur. Nu in een Duitssprekend gedeelte maar ook Nederlands wordt verstaan.

ik ontvang heel veel lieve, leuke en fijne berichten. Ik lees ze allemaal. Maar om iedereen antwoord te geven is haast niet mogelijk. Wel wil ik iedereen voor alle berichten bedanken en ik hoop er nog veel te ontvangen.

8 maart 2019
    Lieverd, ik kijk iedere dag uit naar je reisverhaal....zo fijn. Ook een soort van teken dat het goed met je gaat. En nee, verwacht geen reactie terug. Zo wel dan app ik je wel privé 😊. Wat fijn dat je lieve mensen ontmoet die je ondanks alles toch een slaapplek aanbieden. Hopelijk heb je ook ergens lekker kunnen eten. Niet leuk dat zo'n gezelligheidsmens als jij ff niet zoveel mensen treft, maar dat komt vast goed mop. Mis je...maar ga wel weer een volgend kruisje op de kaart zetten. Mams keek vanmorgen ook met grote ogen dat je al zo ver bent. Slaap lekker zo dikke zoen.
    Wel fijn dat je toch nog een plekje hebt gevonden om te slapen al ben je dan weer de enige gast. Hopen dat je morgen een "drukker" plekje vindt en je wat gezelschap hebt om je ei kwijt te kunnen. Veel succes.
  3. Jos:
    8 maart 2019
    Hoi Gerry,
    Ik lees je verslag iedere dag! Erg leuk. Stoer wijf ben je toch. Geniet ervan. Veel succes. X
    Gr Jos
  4. Natasja:
    9 maart 2019
    Je hebt een plekje om te slapen , dat was even het belangrijkste , nu op naar de dag van morgen , slaap lekker en morgen weer fris en fruitig
  5. Tineke Brand:
    Heel leuk om je verhaaltjes te lezen Gerry en idd een teken dat het goed gaat met je!
    Super fijn....gelukkig wel een slaapplaats met een warm dekbed.... wat kan jou het schelen😉
    Vandaag een nieuwe dag!!
    Wandelse
  6. Harry Mijland:
    9 maart 2019
    En dan nu een gouwe ouwe, zegt de dj en hij start de jingle: Herinnert u zich deze nog...

When you walk through a storm
    Hold your head up high
    And don't be afraid of the dark
    At the end of a storm
    There's a golden sky
    And the sweet silver song of a lark
    Walk on through the wind
    Walk on through the rain
    Though your dreams be tossed and blown
    Walk on, walk on
    You'll never walk alone
  7. Corrie en Lex:
    10 maart 2019
    Hoi Gerry, leuk om het elke dag te lezen en zo een beetje 'mee te lopen' maar dan, zoals vandaag, op mijn nieuwe luie bank. Veel plezier op weg naar je volgende slaapplek (?!).