Dag 26, 22 km

26 maart 2019 - Mainhardt, Duitsland

Vandaag een kort verhaal want de verbindingen zijn hier maar slecht.

bij het ontbijt een heel aardige dame, die me van allerlei lekkere dingen mee gaf voor onderweg.ze vertelde veel te zijn afgevallen en dat ernog steeds meer af moest en wanneer de kinderen op eigen benen staan , zij ook wel zo N mooie wandelreis wilde maken.

ik zei haar dat ze vast met oefentochten kon beginnen. Er valt in Lowenstein genoeg te stijgen en te dalen dus oefening genoeg.

het hotel staat,  dacht ik, bijna boven op de berg, maar toen IK op pad ging bleek dat met een groot steigingspercentage het nog veel hoger kon gaan. Kijk maar naar de foto s van de kerk.

prachtige uitzichten en weer mooie natuur. Na een aantal kilometers weer uitgekomen op een fietspad en uiteindelijk eindigde de reis van vandaag in Mainhardt. Exact in T hotel die de dame van vanochtend mij had aangeraden. En een open restaurant. Morgen naar Swabisch hall maar vanavond op tijd slapen want de kilometers van vandaag hebben energie gekost

1. Nanda:
    26 maart 2019
    Zie je....een heerlijk ontbijtje vanmorgen. Dat hoopte ik gisteren al voor je en zo te zien heb je vandaag lekker weer gehad. Toen ik gisteren op internet keek waar
    Lowenstein lag dacht ik al te zien dat er hoogteverschillen waren. Ja dus 😊. Dat wordt spierpijn. Is je blaar al aan het slinken? Volgens mij heb je zo te lezen een goeie dag gehad.......kanjer.
    Voor nu lekker slapen en tot morgen. Ik ga is ff kijken waar je morgen heen gaat
    Doeggg dikke knuffel 💋.
  2. Gerry Rijsterborgh:
    26 maart 2019
    Die blaar zit onder een tape je. Daar heb ik weinig last van. Het was goed wandelweer maar nog een beetje koud. Met een thermo shirt en feece van twee lagen prima te doen. Morgen eerst naar het Rathaus voor een nieuwe wandelkaart. Fijne avond
  3. Sjieuwke en Jan Willem:
    26 maart 2019
    Beetje laat. Zijn net thuis van de musical Evita in Breda. Waarom Breda? Nou....omdat vriend Paul, die in Etten Leur woont het leuk vond daar met ons heen te gaan. Alleen heel erg jammer dat Paul goed ziek werd vorige week en hij vanavond verstek moest laten gaan. Dat was zuur. Gelukkig was het theater zo aardig om de kaart minus administratiekosten te vergoeden. Hadden ze niet hoeven doen. Zo zie je maar. Ook hier mensen die met je meedenken en -leven. Jij sterkte met je blaar en een mooie dag morgen.