Dag 25, 18 km

25 maart 2019 - Löwenstein, Duitsland

Het was vandaag een merkwaardige dag. Zo begon ik net mijn verhaal en ja dat is het zeker. Toen ik mijn verhaal controleerde was het ineens verdwenen. Dus maar overnieuw. Vanmorgen ben ik begonnen met het intapen van mijn rechterhak. Gisteren een blaar opgelopen , maar ingetaped loopt het prima. Waar ik gisteren in met een shirt met korte mouwen en de zomerwandelbroek liep, was de zomerbroek  al na 1,5 uur vervangen door de thermobroek. De fleece trui en vest bleven aan. Dat voelde al beter. De wind nam toe en was ijskoud. Het wind- en waterdichte Jack kwam uit de rugzak en zo was het wel te doen maar zeer koud. Toen ik even binnen ging koffiedrinken viel de eerste bui. Met de wind in de rug liep ik naar Lowenstein  en bij aankomst scheen zelfs de zon. Even van genoten en opgewarmd. Op de deur van T hotel een telefoonnummer dat je kon bellen als je een kamer had geboekt. Dat had ik gelukkig gedaan en de herenstem  gaf mij een code waardoor de voordeursleutel in de bak viel. Hij riep nog dat er morgenochtend ontbijt zal zijn en een fijne avond.

in dit dorp is alles dicht of niet aanwezig. Wat ben ik blij met nog een broodje en tweeverpakkingen Nutella in mijn rugzak. Ik vond een zelfbedieningsstalletje met applels en daar was mijn avondeten. Een broodje Nutella met appel toe. Het smaakte prima na veel schnitzels en dergelijke.

buiten de de mensen in de winkels waar ik wat kocht heb ik vandaag geen andere mensen gesproken ! Iedereen blijft binnen.

vanavond zelfs een bui met hagel en sneeuw. Morgen iets beter.

1. Nanda:
    Hoi mop,
    hè wat een grijze dag voor je. Nat, koud en weinig vertier....daar is niet veel aan. O ja en ook nog een blaar. Hopelijk heb je wel een gezellige kamer waar je hopelijk een bakje koffie kan zetten. Hier was het vandaag ook koud en vanmiddag een flinke bui met hagel. Morgen is het ook nog niet warm, maar ik zag net dat het vanaf woensdag weer beter wordt. Dat is fijn ook voor de beestjes die al nesten hebben. Zag vorige week bij Haarzuilens ook nog 2 ooievaars op een nest.
    Keek ff op internet naar Lowenstein, maar het is idd een klein plaatsje. Je krijgt morgen vast een lekker ontbijtje. En volgende week word je heerlijk verwend met eten 😊.
    Welterusten voor straks....lekker slapen, hopelijk is je blaar dan ook wat minder. Dikke kus
  2. Nanda:
    25 maart 2019
    Wel mooie foto's trouwens van de omgeving. Vooral de bloesemboom, altijd mooi.
  3. Sjieuwke en Jan Willem:
    25 maart 2019
    Apart dat er niks open is. Maar goed dat je een kleine buffer hebt en het dan maar inhalen met het ontbijt. Dubbele portie mee voor onderweg dan maar. Sterkte met de blaar.
  4. Jos:
    27 maart 2019
    Iets met maart en een staart? 😉
  5. Gerry Rijsterborgh:
    27 maart 2019
    Ja, Jos, dat denk ik wel, misschien is een SpijsWijn wandeling op 26 mei wel een heel goed idee. Dan is T vast minder koud. Maar hier is ook prima te doen