Dag 1 tweede etappe

22 september 2019 - Bologna, Italië

Waar ik eind mei na 26 uur in de trein gezeten te hebben werd ik afgehaald in Gilze Reijnen door mijn lief.vandaag heeft hij mij naar T vliegveld Eindhoven gebracht en vloog ik naar Bologna. Om 20.25 zat ik in mijn hotel aan de pizza en Spa rood. Het enige minpuntje van de avond is dat het hier regent. Maar in mijn eerste gesprek in T Italiaans begreep dat het morgen beter is en warmer. De reis verliep voorspoedig en verplicht bijna 2 uur stilzitten was zo voorbij na al het geren van de laatste dagen. Vandaag een relaxte dag bij mijn lieve mannen waaronder een parkiet. Een rustig moment op het vliegveld, een fijn gesprek en een beetje gerommel bij het passeren van de poortjes kwam ik met behulp van een aardige dame langs de winkels en heb daar voor onderweg wat te drinken gekocht. Tot mijn verrassing belt mijn lief en zegt kijk eens omhoog. En daar staat hij en maakt een foto. Dat was leuk zo vlak VOO T boarden. Toch wel weer even spannend : waar gaat mijn rugzak heen en hoe doe ik dat, per internet ingecheckt en dan door de controle, alle flesjes in een plastic zak en schoenen uit. De meegenomen lekkere drank (wie helpt mij aan de drank?)zit verstopt in mijn donsjack en zo beland ik met mijn spullen in het vliegtuig. Morgen aan de wandel. Eerst uitzoeken waar T pelgrimspad begint en dan starten maar. Op weg naar Rome.

1. Nanda:
    22 september 2019
    Heeee mop, fijn dat je veilig geland bent en in je hotel zit. Troost je...hier regent het inmiddels ook. We hebben het vandaag gelukkig getroffen met het weer. Zo'n debacle het gisteren was met een file van uren in Ede was het vandaag een verademing in Alverna bij de herdenking van Margret Garden. 450 voertuigen, een band, de Andrew Sisters en 1 veteraan. Zo ontspannen.
    Maar wat gezellig dat je reisverslag weer is begonnen. Ben benieuwd hoe deel 2 verloopt. Wat een leuke foto's van de parkiet van Kylan. Hij doet me aan die van mijn denken alleen was die grijs, maar verder precies hetzelfde. Lief hoor.
    Hopelijk slaap je vannacht lekker en anders neem je maar een lekker klein nipje....droom je fijn van lieve mensen 😊. Succes morgen mop. Je gaat vast het pad vinden. Weltrusten en een dikke slaapzoen van ons.
  2. Sjieuwke en Jan Willem:
    22 september 2019
    Hoi buurvrouw, Wij genieten nog van onze laatste avond in la Douce France. Hebben net met de familie gegetenop zijn frans als afsluiting van een feestweekend hier ter ere van onze 60 jarige neef. Zo'n mazzel gisteren: buiten feest en mooi weer. Vandaag stukken minder en nu buien en koud. Morgen de eerste etappe van plm 900 km terug naar huis rijden en dinsdag weer op nr 8. Ook weer goed. Heel veel mooie wandelkilometers wensen we je toe nu echt op weg naar Rome👍.
  3. Corrie en Lex:
    Hoi Gerry
    Deel 2 van de reis is dus begonnen. Heel veel plezier morgen als je aan de wandel gaat. Verstand op nul. Leven in het moment. Genieten van wat en wie je tegenkomt met als enige zorg je slaapplek voor die nacht. Ik hoop dat je een goede tijd hebt op weg naar Rome en verheug me op je reisverslagen.
    Groetjes Corrie en Lex
  4. Marijke:
    23 september 2019
    Hoi Gerry, je gaat je pad vervolgen! Veel succes en ik kijk weer uit naar je verslagen.
  5. Marjo Westerik:
    23 september 2019
    Hee gerry top dat je weer doorgaat,
    Wij zitten nog net in Italië en hebben vandaag ook een regendagje echt een van de weinige tot nu toe.
    Wij beleven op de camping ook altijd leuke ontmoetingen,en zouden ook een blog bij kunnen houden van alle leuke dingen die hier gebeuren.Ik wens je veel goede kilometers en ontmoetingen, zet hem op!
  6. Gerry Rijsterborgh:
    23 september 2019
    Hoi Marjo, fijn dat het juliie goed gaat. Ik komniet bij jullie langs, dathadik in mei wel kunnendoen. Ik ga nu het pelgrimspad richtingFlirenxe volgen.
  7. Jantien:
    24 september 2019
    Goede start gerry en geniet weer van je belevenissen, volg je weer