4maart 24 km gelopen

4 maart 2019

Vandaag een dag met stortregen en harde wind op een steile berghelling. Na Luik uit gereisd te zijn met de trein ben ik het pad naar Spa gaan volgen. Na een uur harde regen waar ik geen last van had maar het juiste spoor niet meer kon vinden beN ik teruggegaan naar  het beginpunt en gaan lopen richting Verviers.

Spa was op 1 dag niet te bereiken maar Vervier s wel. Nu een kamer geboekt bij van der Valk. Dus ook vannacht niet in een klein tentje inde wildernis.

een mooie wandeling , ik ben door het intensieve zoeken naar de juiste route vergeten foto s te maken.

ik begrijp mezelf wel in T Frans, gelukkig komt het iedere keer weer goed uit. Maar zo snel mogelijk naar Duitstalig gebied. T was weer een mooie dag al had ik even genoeg van regen, het pad niet vinden en een zware rugzak. Maar morgen gewoon weer verder.

1. Sjieuwke en Jan Willem:
    4 maart 2019
    Dat is balen zo'n dag. Hier ook harde wind en nattigheid. Geniet lekker van je Van der Valkbed en misschien ook wel bad en morgen lekker het ontbijtbuffet. Heb je weer "brandstof" voor onderweg.
  2. Jantien:
    4 maart 2019
    Verviers is een leuke plaats en spa ook, wij zijn daar al meerdere keren op vakantie geweest jammer voor je dat het weer tegen zat. Op naar je volgende stop maar nu met beter weer
  3. Jos:
    4 maart 2019
    Ik heb je gevonden Gerry! Veel plezier en succes gewenst. Geniet ervan. Ik volg je!
    Gr Jos
  4. Ria:
    5 maart 2019
    Gisteren de verjaardag van jouw Jimmy ! 8 jaar alweer. Wij hebben heerlijk gebak gegeten en Bob en Jimmy de kluiven. Dankjewel namens ons allen voor het lekkers
    wat we van jou hadden gekregen.
    Jij een goeie reis verder ….. benieuwd naar de komende reisverslagen.