Dag 5. 19 km

5 maart 2019 - Soest, Nederland

Vandaag van Verviers naar Spa. Een mooie tocht , prachtige natuur maar wat zijn er in België veel huizeN met kapotte ramen en slecht of geen onderhoud.

De omzwervingen buiten het GR5 spoor zijn nu ten einde. Een route boek in T Nederlands en geen carnaval meer , op T laatste stukje morgen na, gaat er voor zorgen dat er via de GR5 richting Diekirch gelopen wordt. Dat is niet het doel van morgen maar richting aanduiding.

inmiddels wat spullen teruggestuurd naar huis omdat zonder sherpa het een beetje zwaar was.

aldoende leert men nu blijkt echt alles wat je niet meeneem is meegenomen.

het gaat verder prima en al weer een bed gevonden.

t is ongelofelijk , ik spreek geen Frans maar met enkele woorden komt het toch steeds goed.

Vanavond op tijd slapen en morgen weer verder.

1. JW:
    5 maart 2019
    Leuke foto's! Wat eet je vanavond?
  2. Jantien:
    5 maart 2019
    Leuke foto's is een mooie omgeving om te lopen
  3. Judith Rijsterborgh:
    5 maart 2019
    Ik hou van jou, succes van finn! (Geschreven door Finn zelf :))

🌷❤🤗🥰 van Jinthe
  4. Corrie en Lex:
    5 maart 2019
    De kop is eraf. Nu een lekker ritme vinden. Met zoveel natuur om je heen, gaat dat vast lukken. Grappig dat je nu al dingen kunt missen, maar ja, elke gram moet je zelf sjouwen. Succes en slaap lekker straks.
  5. Nanda:
    5 maart 2019
    Hèhè lieve buuf, ik heb je reisblog na 2 dagen zoeken gevonden hahaha. Fijn want nu kan ik je volgen...leuk. De plattegrond ligt klaar.
    Alle begin is ff wennen, maar zo te lezen ga je je ritme vinden. Je slaapt in ieder geval vannacht op een mooie plek. Welterusten en een dikke knuffel Nan
  6. Gerry Rijsterborgh:
    6 maart 2019
    Hoi Nanda, wat leuk een bericht van jou. Misschien een rara tijd om te antwoorden maar ik ben al om 20.00 gaan slapen en nu even wakker. T gaat echt goed en ik heb er plezier in. Als je dit leest is het alweer goedemorgen. Liefs van mij