Dag 20, 20 km en nog 4 in de stad

21 maart 2019 - Heidelberg, Duitsland

Met prachtig weer in weinheim vertrokken. De afstand tot Heidelberg is iets meer dan 20 km.weer een mooie dag, flink doorgelopen om in Heidelberg de tijd te hebben de stad in te gaan. Mooie foto s , al zeg ik het zelf, gemaakt onderweg en in de stad. Midden in de stad een kamer gevonden en heerlijk zonder rugzak op stap. Een reiswinkel bezocht en weer 2 nieuwe kaarten aangeschaft.de verkoopster werd steeds enthousiaster en uiteindelijk had ze wel 6 kaarten die ik kon kopen want zei ze daar kom je straks ook langs. Bij 2 gehouden , het moet ook te dragen zijn.in de stad gegeten en om 9 uur terug in de kamer. Soms moeten er op vakantie ook dingen geregeld worden zoals een brief van de belasting en de vraag van de dochter wat wil je op 3 april allemaal hebben. Toen alle zaken geregeld waren, ik gedouched had en dacht even te gaan liggen , was ik meteen in slaap gevallen. Om half een werd ik wakker en dacht oh nu ben ik jarig en ben meteen weer gaan slapen. Een prima dag dus weer.

1. Natasja:
    21 maart 2019
    Jaaaa Gerry , ben je gewoon jarig tijdens deze mooie reis, gefeliciteerd maak er een mooie dag van , een dag waar je vlg jaar aan terug zult denken ....
  2. Marjo Westerik:
    21 maart 2019
    Hai gerry leuk heidelberg..vorig jaar neergestreken in het naseizoen.
    Leuk je reisverslagen.
    Nog van harte gefeliciteerdxxx
  3. Ria:
    21 maart 2019
    Gerry nog gefeliciteerd met je verjaardag ! ….. een een dikke knuffel van Jimmy.
  4. Gerry Rijsterborgh:
    Dankjewel. Ook voor Jimmy. Die boft maar met zo n fijne plek bij jullie
  5. Petra Vernooij:
    21 maart 2019
    Gefeliciteerd Gerry! Fijne avond nog!
  6. Nanda:
    21 maart 2019
    Onderweg naar Tiel, mooie volle maan links van ons, en je reisverslag gelezen inclusief je mooie foto's bekeken. Als het aan mij ligt gaan we dit jaar ook die richting op. Ziet er heerlijk relaxed uit. Het was gisteren dus weer genieten voor je. Ik heb vandaag ook lieve beestjes genoeg gezien, net als jij gisteren. Wat is Geertjeshoeve toch leuk met al dat nieuwe grut. Kijk uit naar je reisverslag op deze bijzondere dag je verjaardag. Hopelijk heb je een heerlijk gebakje op. Dikke kus
  7. Harry Mijland:
    Genieten. Fijne verjaardag.